BMW 328 Cabrio oli elegantne ja luksuslikum variatsioon BMW legendaarsest 328 sportautost, mida hakati tootma 1936. aastal. Erinevalt võistlusrajale suunatud 328 roadsterist oli cabriolet-versioon mõeldud rohkem tänavasõiduks ja igapäevaseks kasutuseks – avatud, kuid mugavam kerekuju, millel oli täissuuruses kokkuvolditav katus ning sageli ka rikkalikum sisustus.
Sarnaselt originaalsele 328-le oli ka cabriolet varustatud 2,0-liitrise kuuesilindrilise reasmootoriga, mis arendas 80 hobujõudu. Tippkiirus ulatus ligikaudu 150 km/h ning tänu täpsele juhitavusele ja kergele konstruktsioonile säilis sõiduelamus, mida BMW 1930. aastate lõpus oma sportmudelites pakkus.
Kabrioleti kere ehitati sageli koostöös tuntud Saksa keretootjate, näiteks Autenrieth või Reutter’iga, kes kujundasid käsitsi valmistatud kereversioonid, andes igale autole ainulaadse iseloomu. BMW 328 Cabrio oli küll haruldasem ja kallim kui tavaline roadster, kuid see sobis ideaalselt neile, kes otsisid sportliku auto asemel rohkem stiili ja mugavust.
BMW 328 kabriolette toodeti üksikeksemplaridena või väga väikestes seeriates aastatel 1936–1940, mis teeb neist tänapäeval veelgi haruldasemad kui originaalsed roadster-versioonid. Mudeli tootja: Schuco.
The BMW 328 Cabrio was an elegant and more luxurious variation of BMW’s legendary 328 sports car, which was first produced in 1936. Unlike the race-focused 328 Roadster, the cabriolet version was intended more for road use and everyday driving—open-top, but with a more comfortable body style, a full-size folding roof, and often a more refined interior.
Like the original 328, the Cabriolet was equipped with a 2.0-liter inline six-cylinder engine producing 80 horsepower. Its top speed reached approximately 150 km/h, and thanks to precise handling and lightweight construction, it retained the exhilarating driving experience that BMW delivered in its late-1930s sports models.
The cabriolet bodies were often built in collaboration with renowned German coachbuilders such as Autenrieth or Reutter, who crafted hand-built custom versions, giving each car a unique character. While rarer and more expensive than the standard roadster, the BMW 328 Cabrio was the ideal choice for those seeking style and comfort over raw sportiness.
BMW 328 Cabriolets were produced either as one-off builds or in very small series between 1936 and 1940, making them even rarer today than the original roadster versions. Model manufacturer: Schuco.
BMW 328 Cabrio oli elegantne ja luksuslikum variatsioon BMW legendaarsest 328 sportautost, mida hakati tootma 1936. aastal. Erinevalt võistlusrajale suunatud 328 roadsterist oli cabriolet-versioon mõeldud rohkem tänavasõiduks ja igapäevaseks kasutuseks – avatud, kuid mugavam kerekuju, millel oli täissuuruses kokkuvolditav katus ning sageli ka rikkalikum sisustus.
Sarnaselt originaalsele 328-le oli ka cabriolet varustatud 2,0-liitrise kuuesilindrilise reasmootoriga, mis arendas 80 hobujõudu. Tippkiirus ulatus ligikaudu 150 km/h ning tänu täpsele juhitavusele ja kergele konstruktsioonile säilis sõiduelamus, mida BMW 1930. aastate lõpus oma sportmudelites pakkus.
Kabrioleti kere ehitati sageli koostöös tuntud Saksa keretootjate, näiteks Autenrieth või Reutter’iga, kes kujundasid käsitsi valmistatud kereversioonid, andes igale autole ainulaadse iseloomu. BMW 328 Cabrio oli küll haruldasem ja kallim kui tavaline roadster, kuid see sobis ideaalselt neile, kes otsisid sportliku auto asemel rohkem stiili ja mugavust.
BMW 328 kabriolette toodeti üksikeksemplaridena või väga väikestes seeriates aastatel 1936–1940, mis teeb neist tänapäeval veelgi haruldasemad kui originaalsed roadster-versioonid. Mudeli tootja: Schuco.
The BMW 328 Cabrio was an elegant and more luxurious variation of BMW’s legendary 328 sports car, which was first produced in 1936. Unlike the race-focused 328 Roadster, the cabriolet version was intended more for road use and everyday driving—open-top, but with a more comfortable body style, a full-size folding roof, and often a more refined interior.
Like the original 328, the Cabriolet was equipped with a 2.0-liter inline six-cylinder engine producing 80 horsepower. Its top speed reached approximately 150 km/h, and thanks to precise handling and lightweight construction, it retained the exhilarating driving experience that BMW delivered in its late-1930s sports models.
The cabriolet bodies were often built in collaboration with renowned German coachbuilders such as Autenrieth or Reutter, who crafted hand-built custom versions, giving each car a unique character. While rarer and more expensive than the standard roadster, the BMW 328 Cabrio was the ideal choice for those seeking style and comfort over raw sportiness.
BMW 328 Cabriolets were produced either as one-off builds or in very small series between 1936 and 1940, making them even rarer today than the original roadster versions. Model manufacturer: Schuco.