BMW 1600 Cabrio (E3) oli esimene kabriolettversioon BMW 02-seeriast ning tähistas märgilist sammu ettevõtte naasmisel avatud sportlike sõidukite turule pärast sõjajärgset pausi. Tegu oli kaheukselise, tagaveolise sportliku autoga, mis põhines BMW 1600/2 mudelil ja mille kere valmistas koostöös BMW-ga tuntud kerekohandaja Karosserie Baur.
Auto tuli turule 1967. aastal ning kandis sisemist projektikoodi E3. Disainilt sarnanes 1600 Cabrio täielikult 1600/2 sedaaniga, kuid sellel oli käsitsi kokkukäiv pehme katus, tugevdatud põhi ja täiendavad uksepiirete jäigastused, et kompenseerida statsionaarkatuse puudumist.
Kapoti all paiknes 1,6-liitrine M10 neljasilindriline mootor, mis arendas 85 hobujõudu ja võimaldas tippkiiruseks ligikaudu 160 km/h. Auto oli varustatud neljakäigulise manuaalkäigukastiga ning klassikalise tagaveoga, pakkudes head juhitavust ja sportlikku sõidutunnetust tänu lühikesele teljevahele ja täpsele vedrustusele.
BMW 1600 Cabrio tootmist jätkati kuni 1971. aastani, ehkki 1968. aastal lisandus mudelivalikusse ka võimsam BMW 2002 Cabrio. Mõlemat pakuti lühikest aega paralleelselt. Kokku toodeti 1600 kabrioletti vaid 1 682 eksemplari.
Mudelauto on toodetud Minichampsi poolt.
The BMW 1600 Cabrio (E3) was the first convertible version of the BMW 02 Series and marked a significant step in the company’s return to the open-top sports car market after a post-war hiatus. It was a two-door, rear-wheel-drive sports car, based on the BMW 1600/2 model, with the body built in cooperation with the renowned coachbuilder Karosserie Baur.
The car was introduced in 1967 and carried the internal project code E3. In terms of design, the 1600 Cabrio closely resembled the 1600/2 sedan, but it featured a manually operated folding soft top, a reinforced floorpan, and additional structural stiffening around the door frames to compensate for the lack of a fixed roof.
Under the hood was a 1.6-liter M10 inline-four engine producing 85 horsepower, enabling a top speed of around 160 km/h. The car came with a four-speed manual gearbox and classic rear-wheel drive, offering excellent handling and a sporty driving feel thanks to its short wheelbase and well-tuned suspension.
Production of the BMW 1600 Cabrio continued until 1971, although in 1968, the more powerful BMW 2002 Cabrio was introduced. Both models were offered in parallel for a short time. Only 1,682 units of the 1600 Cabrio were produced, making it one of the rarest official BMW convertibles.
The scale model is manufactured by Minichamps.
BMW 1600 Cabrio (E3) oli esimene kabriolettversioon BMW 02-seeriast ning tähistas märgilist sammu ettevõtte naasmisel avatud sportlike sõidukite turule pärast sõjajärgset pausi. Tegu oli kaheukselise, tagaveolise sportliku autoga, mis põhines BMW 1600/2 mudelil ja mille kere valmistas koostöös BMW-ga tuntud kerekohandaja Karosserie Baur.
Auto tuli turule 1967. aastal ning kandis sisemist projektikoodi E3. Disainilt sarnanes 1600 Cabrio täielikult 1600/2 sedaaniga, kuid sellel oli käsitsi kokkukäiv pehme katus, tugevdatud põhi ja täiendavad uksepiirete jäigastused, et kompenseerida statsionaarkatuse puudumist.
Kapoti all paiknes 1,6-liitrine M10 neljasilindriline mootor, mis arendas 85 hobujõudu ja võimaldas tippkiiruseks ligikaudu 160 km/h. Auto oli varustatud neljakäigulise manuaalkäigukastiga ning klassikalise tagaveoga, pakkudes head juhitavust ja sportlikku sõidutunnetust tänu lühikesele teljevahele ja täpsele vedrustusele.
BMW 1600 Cabrio tootmist jätkati kuni 1971. aastani, ehkki 1968. aastal lisandus mudelivalikusse ka võimsam BMW 2002 Cabrio. Mõlemat pakuti lühikest aega paralleelselt. Kokku toodeti 1600 kabrioletti vaid 1 682 eksemplari.
Mudelauto on toodetud Minichampsi poolt.
The BMW 1600 Cabrio (E3) was the first convertible version of the BMW 02 Series and marked a significant step in the company’s return to the open-top sports car market after a post-war hiatus. It was a two-door, rear-wheel-drive sports car, based on the BMW 1600/2 model, with the body built in cooperation with the renowned coachbuilder Karosserie Baur.
The car was introduced in 1967 and carried the internal project code E3. In terms of design, the 1600 Cabrio closely resembled the 1600/2 sedan, but it featured a manually operated folding soft top, a reinforced floorpan, and additional structural stiffening around the door frames to compensate for the lack of a fixed roof.
Under the hood was a 1.6-liter M10 inline-four engine producing 85 horsepower, enabling a top speed of around 160 km/h. The car came with a four-speed manual gearbox and classic rear-wheel drive, offering excellent handling and a sporty driving feel thanks to its short wheelbase and well-tuned suspension.
Production of the BMW 1600 Cabrio continued until 1971, although in 1968, the more powerful BMW 2002 Cabrio was introduced. Both models were offered in parallel for a short time. Only 1,682 units of the 1600 Cabrio were produced, making it one of the rarest official BMW convertibles.
The scale model is manufactured by Minichamps.
Originaalfoto päris autost. Original photo of the real car