BMW 2800 (E3) jätkas BMW luksusklassi ümberkujundamist, mis sai alguse 2500 mudeli turuletulekuga 1968. aastal. 2800 debüteeris 1969. aastal ning oli varustatud võimsama 2,8-liitrise ridakuue mootoriga, mis arendas 170 hobujõudu. See mudel täitis sillakoha elegantse ja praktilise 2500 ning tulevaste kõrgema jõudlusega versioonide vahel.
Välisilme jäi suures osas sarnaseks 2500-ga: iseloomulik „haidena nina“, topelt ümmargused esituled ja kitsad kroomitud liistud. Siiski tõstis 2800 mudel E3 seeria taset – pakkudes rohkem võimsust, paremat kiirendust ja sujuvamat kõrge kiiruse sõidukogemust. Mudel aitas tugevdada BMW mainet kui tootjal, kes suudab ideaalselt ühendada luksuse ja sportlikkuse.
Ajaloolises vaates mängis BMW 2800 olulist rolli E3 seeria kujunemisel tõsiseks alternatiiviks Mercedes-Benzi sarnastele pakkumistele – eriti eksporditurgudel nagu Põhja-Ameerika ja Skandinaavia. Samuti rajas see teed rafineeritumatele ja luksuslikumatele mudelitele, mille kulminatsiooniks oli BMW 7. seeria loomine 1977. aastal.
BMW 2800 (E3) toodeti aastatel 1968–1974 ning kokku valmistati 40 160 eksemplari.
Selle 1:43 mõõtkavas vaigust mudelauto on valmistanud Neo Scale Models.
The BMW 2800 (E3) continued the transformation of BMW’s luxury class that began with the launch of the 2500 model in 1968. The 2800 debuted in 1969 and was equipped with a more powerful 2.8-liter inline-six engine, producing 170 horsepower. This model served as a bridge between the elegant and practical 2500 and the higher-performance variants that would follow.
The exterior remained largely similar to the 2500, featuring the distinctive “shark nose” front, twin round headlights, and slim chrome accents. However, the 2800 elevated the E3 series by offering more power, better acceleration, and a smoother high-speed driving experience. It helped reinforce BMW’s reputation as a manufacturer capable of perfectly combining luxury and sportiness.
From a historical perspective, the BMW 2800 played an important role in establishing the E3 series as a serious alternative to offerings from Mercedes-Benz – especially in export markets such as North America and Scandinavia. It also laid the foundation for the more refined and luxurious models that would culminate in the launch of the BMW 7 Series in 1977.
The BMW 2800 (E3) was produced between 1968 and 1974, with a total of 40,160 units built.
This 1:43 scale resin model car was produced by Neo Scale Models
BMW 2800 (E3) jätkas BMW luksusklassi ümberkujundamist, mis sai alguse 2500 mudeli turuletulekuga 1968. aastal. 2800 debüteeris 1969. aastal ning oli varustatud võimsama 2,8-liitrise ridakuue mootoriga, mis arendas 170 hobujõudu. See mudel täitis sillakoha elegantse ja praktilise 2500 ning tulevaste kõrgema jõudlusega versioonide vahel.
Välisilme jäi suures osas sarnaseks 2500-ga: iseloomulik „haidena nina“, topelt ümmargused esituled ja kitsad kroomitud liistud. Siiski tõstis 2800 mudel E3 seeria taset – pakkudes rohkem võimsust, paremat kiirendust ja sujuvamat kõrge kiiruse sõidukogemust. Mudel aitas tugevdada BMW mainet kui tootjal, kes suudab ideaalselt ühendada luksuse ja sportlikkuse.
Ajaloolises vaates mängis BMW 2800 olulist rolli E3 seeria kujunemisel tõsiseks alternatiiviks Mercedes-Benzi sarnastele pakkumistele – eriti eksporditurgudel nagu Põhja-Ameerika ja Skandinaavia. Samuti rajas see teed rafineeritumatele ja luksuslikumatele mudelitele, mille kulminatsiooniks oli BMW 7. seeria loomine 1977. aastal.
BMW 2800 (E3) toodeti aastatel 1968–1974 ning kokku valmistati 40 160 eksemplari.
Selle 1:43 mõõtkavas vaigust mudelauto on valmistanud Neo Scale Models.
The BMW 2800 (E3) continued the transformation of BMW’s luxury class that began with the launch of the 2500 model in 1968. The 2800 debuted in 1969 and was equipped with a more powerful 2.8-liter inline-six engine, producing 170 horsepower. This model served as a bridge between the elegant and practical 2500 and the higher-performance variants that would follow.
The exterior remained largely similar to the 2500, featuring the distinctive “shark nose” front, twin round headlights, and slim chrome accents. However, the 2800 elevated the E3 series by offering more power, better acceleration, and a smoother high-speed driving experience. It helped reinforce BMW’s reputation as a manufacturer capable of perfectly combining luxury and sportiness.
From a historical perspective, the BMW 2800 played an important role in establishing the E3 series as a serious alternative to offerings from Mercedes-Benz – especially in export markets such as North America and Scandinavia. It also laid the foundation for the more refined and luxurious models that would culminate in the launch of the BMW 7 Series in 1977.
The BMW 2800 (E3) was produced between 1968 and 1974, with a total of 40,160 units built.
This 1:43 scale resin model car was produced by Neo Scale Models
Originaalfoto päris autost. Original photo of the real car