BMW Dixi 3/15 Cabrio esindas 1920. aastate lõpu Saksamaal kasvavat huvi avatud, kuid samas ökonoomsete ja töökindlate autode vastu. Cabrio-versioon põhines Briti Austin 7 konstruktsioonil ning kujutas endast kaheistmelist lahtise katusega mudelit, mis oli suunatud eelkõige linnainimestele ja noortele autoentusiastidele. BMW poolt Eisenachi tehases toodetud sõiduk oli kompaktne, kerge ja elegantse välimusega, ühendades taskukohasuse ja Saksa insenerikvaliteedi.
Auto oli varustatud 0,75-liitrise neljasilindrilise bensiinimootoriga, mille võimsus oli 15 hobujõudu. Kolmekäiguline manuaalkäigukast võimaldas juhil täiel määral nautida masina sõidudünaamikat ning sõiduki tippkiirus küündis ligikaudu 75 km/h-ni. Dixi 3/15 Cabrio oli saadaval peamiselt kaheistmelise kangaskatusega keretüübina, olles haruldasem kui samast seeriast pärinevad kinnise keretüübiga mudelid.
BMW Dixi 3/15 tootmine kestis aastatel 1927–1932 ning kokku toodeti üle 15 000 auto kõigis versioonides. Cabrio versioone valmis neist suhteliselt vähesel määral, mis teeb selle eriti hinnatuks koguja silmis. Mudeli tootja: Schuco.
The BMW Dixi 3/15 Cabrio represented the growing interest in open-top, yet economical and reliable cars in late 1920s Germany. Based on the British Austin 7, the cabriolet version was a two-seater convertible aimed primarily at urban drivers and young car enthusiasts. Produced by BMW at the Eisenach factory, the vehicle was compact, lightweight, and elegantly styled, combining affordability with German engineering quality.
The car was equipped with a 0.75-liter four-cylinder petrol engine producing 15 horsepower. Its three-speed manual transmission allowed the driver to fully enjoy the car’s dynamics, and the top speed reached approximately 75 km/h. The Dixi 3/15 Cabrio was mainly offered as a two-seater soft-top body type and was rarer than the closed-body versions from the same series.
BMW Dixi 3/15 production lasted from 1927 to 1932, with over 15,000 units built across all variants. Cabriolet versions were produced in relatively small numbers, making them particularly valued among collectors. Model manufacturer: Schuco.
BMW Dixi 3/15 Cabrio esindas 1920. aastate lõpu Saksamaal kasvavat huvi avatud, kuid samas ökonoomsete ja töökindlate autode vastu. Cabrio-versioon põhines Briti Austin 7 konstruktsioonil ning kujutas endast kaheistmelist lahtise katusega mudelit, mis oli suunatud eelkõige linnainimestele ja noortele autoentusiastidele. BMW poolt Eisenachi tehases toodetud sõiduk oli kompaktne, kerge ja elegantse välimusega, ühendades taskukohasuse ja Saksa insenerikvaliteedi.
Auto oli varustatud 0,75-liitrise neljasilindrilise bensiinimootoriga, mille võimsus oli 15 hobujõudu. Kolmekäiguline manuaalkäigukast võimaldas juhil täiel määral nautida masina sõidudünaamikat ning sõiduki tippkiirus küündis ligikaudu 75 km/h-ni. Dixi 3/15 Cabrio oli saadaval peamiselt kaheistmelise kangaskatusega keretüübina, olles haruldasem kui samast seeriast pärinevad kinnise keretüübiga mudelid.
BMW Dixi 3/15 tootmine kestis aastatel 1927–1932 ning kokku toodeti üle 15 000 auto kõigis versioonides. Cabrio versioone valmis neist suhteliselt vähesel määral, mis teeb selle eriti hinnatuks koguja silmis. Mudeli tootja: Schuco.
The BMW Dixi 3/15 Cabrio represented the growing interest in open-top, yet economical and reliable cars in late 1920s Germany. Based on the British Austin 7, the cabriolet version was a two-seater convertible aimed primarily at urban drivers and young car enthusiasts. Produced by BMW at the Eisenach factory, the vehicle was compact, lightweight, and elegantly styled, combining affordability with German engineering quality.
The car was equipped with a 0.75-liter four-cylinder petrol engine producing 15 horsepower. Its three-speed manual transmission allowed the driver to fully enjoy the car’s dynamics, and the top speed reached approximately 75 km/h. The Dixi 3/15 Cabrio was mainly offered as a two-seater soft-top body type and was rarer than the closed-body versions from the same series.
BMW Dixi 3/15 production lasted from 1927 to 1932, with over 15,000 units built across all variants. Cabriolet versions were produced in relatively small numbers, making them particularly valued among collectors. Model manufacturer: Schuco.