BMW 502 Cabriolet esindas 1950. aastate BMW mudelivalikus luksuse ja käsitöökoostöö tipptaset. See kabriolettversioon põhines 502 sedaanil, kuid kujundati avatud kerega eksklusiivmudeliks, mis valmistati väikeseeriana koostöös tuntud Saksa keretootjate, nagu Baur ja Autenrieth, poolt. Esmakordselt esitleti 502 põhist kabrioletti 1954. aastal ning see ühendab 501/502 seeriate klassikalise „barokk-ingli“ stiili võimsama V8-mootori ja luksusliku viimistlusega.
Auto südameks oli alumiiniumplokiga 2,6-liitrine V8-mootor, mis arendas 100 hobujõudu ja võimaldas tippkiiruseks kuni 160 km/h. Käigukast oli neljakäiguline manuaal, juhitav roolisambal asuva kangi kaudu. Torsioonvardad esivedrustuses ja lehtvedrud taga aitasid säilitada mugava, kuid stabiilse sõidu ka avatud kere puhul. Kabriolettide kerekujud olid sageli ainulaadsed – kerge erinevusega detailides, sõltuvalt tootjast ja tellimuse iseloomust.
Sisemuses oli kasutusel kõrgekvaliteediline puit, nahkpolsterdus ja rohkelt käsitsi viimistletud elemente. Kuna kabriolettide valmistamine toimus käsitööna, oli nende koguarv väga piiratud. Ajavahemikus 1954–1956 valmis vaid väike arv 502 Cabriolette – eri allikate põhjal tõenäoliselt alla 200 eksemplari –, mis teeb sellest ühe haruldasema järelsõjaaegse BMW luksusmudeli.
Mudelauto on tootnud Neo Scale Models.
The BMW 502 Cabriolet represented the pinnacle of luxury and craftsmanship in BMW’s model range during the 1950s. This convertible version was based on the 502 sedan but was redesigned as an exclusive open-top model, produced in small numbers in cooperation with renowned German coachbuilders such as Baur and Autenrieth. The 502-based cabriolet was first introduced in 1954, combining the classic “Baroque Angel” styling of the 501/502 series with a more powerful V8 engine and refined luxury finishes.
At its heart was a 2.6-liter V8 engine with an aluminum block, delivering 100 horsepower and enabling a top speed of up to 160 km/h. The car featured a four-speed manual gearbox, operated via a column-mounted shifter. Torsion bars in the front suspension and leaf springs at the rear provided a comfortable yet stable ride, even with the open body style. The coachbuilt cabriolets were often one-of-a-kind, with subtle differences in body lines and trim depending on the manufacturer and customer specifications.
The interior featured high-quality wood trim, leather upholstery, and numerous hand-finished details. Because each cabriolet was handcrafted, the total production volume remained extremely limited. Between 1954 and 1956, only a small number of BMW 502 Cabriolets were built—most sources estimate fewer than 200 units—making it one of the rarest postwar luxury BMWs ever produced.
The scale model was produced by Neo Scale Models.
BMW 502 Cabriolet esindas 1950. aastate BMW mudelivalikus luksuse ja käsitöökoostöö tipptaset. See kabriolettversioon põhines 502 sedaanil, kuid kujundati avatud kerega eksklusiivmudeliks, mis valmistati väikeseeriana koostöös tuntud Saksa keretootjate, nagu Baur ja Autenrieth, poolt. Esmakordselt esitleti 502 põhist kabrioletti 1954. aastal ning see ühendab 501/502 seeriate klassikalise „barokk-ingli“ stiili võimsama V8-mootori ja luksusliku viimistlusega.
Auto südameks oli alumiiniumplokiga 2,6-liitrine V8-mootor, mis arendas 100 hobujõudu ja võimaldas tippkiiruseks kuni 160 km/h. Käigukast oli neljakäiguline manuaal, juhitav roolisambal asuva kangi kaudu. Torsioonvardad esivedrustuses ja lehtvedrud taga aitasid säilitada mugava, kuid stabiilse sõidu ka avatud kere puhul. Kabriolettide kerekujud olid sageli ainulaadsed – kerge erinevusega detailides, sõltuvalt tootjast ja tellimuse iseloomust.
Sisemuses oli kasutusel kõrgekvaliteediline puit, nahkpolsterdus ja rohkelt käsitsi viimistletud elemente. Kuna kabriolettide valmistamine toimus käsitööna, oli nende koguarv väga piiratud. Ajavahemikus 1954–1956 valmis vaid väike arv 502 Cabriolette – eri allikate põhjal tõenäoliselt alla 200 eksemplari –, mis teeb sellest ühe haruldasema järelsõjaaegse BMW luksusmudeli.
Mudelauto on tootnud Neo Scale Models.
The BMW 502 Cabriolet represented the pinnacle of luxury and craftsmanship in BMW’s model range during the 1950s. This convertible version was based on the 502 sedan but was redesigned as an exclusive open-top model, produced in small numbers in cooperation with renowned German coachbuilders such as Baur and Autenrieth. The 502-based cabriolet was first introduced in 1954, combining the classic “Baroque Angel” styling of the 501/502 series with a more powerful V8 engine and refined luxury finishes.
At its heart was a 2.6-liter V8 engine with an aluminum block, delivering 100 horsepower and enabling a top speed of up to 160 km/h. The car featured a four-speed manual gearbox, operated via a column-mounted shifter. Torsion bars in the front suspension and leaf springs at the rear provided a comfortable yet stable ride, even with the open body style. The coachbuilt cabriolets were often one-of-a-kind, with subtle differences in body lines and trim depending on the manufacturer and customer specifications.
The interior featured high-quality wood trim, leather upholstery, and numerous hand-finished details. Because each cabriolet was handcrafted, the total production volume remained extremely limited. Between 1954 and 1956, only a small number of BMW 502 Cabriolets were built—most sources estimate fewer than 200 units—making it one of the rarest postwar luxury BMWs ever produced.
The scale model was produced by Neo Scale Models.
Originaalfoto päris autost. Original photo of the real car