BMW 502 Coupé oli eksklusiivne ja väga piiratud arvul toodetud luksusauto, mis kujutas endast 1950. aastate Saksamaa autotööstuse käsitöömeisterlikkuse ja tehnoloogia ühendust. Coupé-versioon põhines BMW 502 sedaanil ning valmis koostöös selliste tuntud Saksa keretootjatega nagu Autenrieth, Dörr & Schreck ning hiljem ka Baur. Esmakordselt esitleti 502 Coupéd 1954.aasta Genfi autonäitusel.
Autol oli kerge alumiiniumist 2,6-liitrine V8-mootor, mis arendas 100 hobujõudu ja võimaldas tippkiiruseks kuni 160 km/h. Neljakäiguline manuaalkäigukast ja tagavedu koos hoolikalt seadistatud torsioon- ja lehtvedrustusega tagasid sõidumugavuse ning stabiilsuse ka pikematel teekondadel. Käigukang paiknes roolisambal, nagu oli tüüpiline selle ajastu BMW mudelitele.
Coupé-salongi sisemus oli valmistatud erakordse täpsuse ja kvaliteediga: kasutati väärispuitu, pehmet nahka ja kroomitud detaile. Erinevalt sedaanist oli coupé kere madalam, sportlikum ja visuaalselt kergem, mis sobis ideaalselt nõudlikule kliendile, kes soovis midagi enamat kui lihtsalt luksust – sooviti stiili ja isikupära.
BMW 502 Coupé oli saadaval vaid eritellimusena, mistõttu jäi selle tootmismaht äärmiselt väikeseks. Autosid toodeti 29 eksemplari. Tootmine lõpetati 1955.aastal.
Mudelauto on toodetud Detail Cars poolt.
The BMW 502 Coupé was an exclusive and extremely limited-production luxury car that embodied the fusion of craftsmanship and technology in 1950s German automotive engineering. The coupé version was based on the BMW 502 sedan and was developed in collaboration with renowned German coachbuilders such as Autenrieth, Dörr & Schreck, and later Baur. The 502 Coupé was first unveiled at the 1954 Geneva Motor Show.
The car was equipped with a lightweight 2.6-liter aluminum V8 engine, producing 100 horsepower and allowing a top speed of up to 160 km/h. A four-speed manual transmission and rear-wheel drive, combined with carefully tuned torsion bar front suspension and leaf springs at the rear, ensured both ride comfort and stability on longer journeys. The gear lever was mounted on the steering column, as was typical for BMW models of that era.
The interior of the coupé was crafted with exceptional precision and quality, featuring fine wood trim, soft leather upholstery, and chrome accents. Compared to the sedan, the coupé body was lower, sportier, and visually lighter—making it ideal for the discerning customer who sought not only luxury, but also style and individuality.
The BMW 502 Coupé was available only by special order, which kept its production volume extremely small. Only 29 units of the car were produced. Production was discontinued in 1955.
The scale model was produced by Detail Cars.
BMW 502 Coupé oli eksklusiivne ja väga piiratud arvul toodetud luksusauto, mis kujutas endast 1950. aastate Saksamaa autotööstuse käsitöömeisterlikkuse ja tehnoloogia ühendust. Coupé-versioon põhines BMW 502 sedaanil ning valmis koostöös selliste tuntud Saksa keretootjatega nagu Autenrieth, Dörr & Schreck ning hiljem ka Baur. Esmakordselt esitleti 502 Coupéd 1954.aasta Genfi autonäitusel.
Autol oli kerge alumiiniumist 2,6-liitrine V8-mootor, mis arendas 100 hobujõudu ja võimaldas tippkiiruseks kuni 160 km/h. Neljakäiguline manuaalkäigukast ja tagavedu koos hoolikalt seadistatud torsioon- ja lehtvedrustusega tagasid sõidumugavuse ning stabiilsuse ka pikematel teekondadel. Käigukang paiknes roolisambal, nagu oli tüüpiline selle ajastu BMW mudelitele.
Coupé-salongi sisemus oli valmistatud erakordse täpsuse ja kvaliteediga: kasutati väärispuitu, pehmet nahka ja kroomitud detaile. Erinevalt sedaanist oli coupé kere madalam, sportlikum ja visuaalselt kergem, mis sobis ideaalselt nõudlikule kliendile, kes soovis midagi enamat kui lihtsalt luksust – sooviti stiili ja isikupära.
BMW 502 Coupé oli saadaval vaid eritellimusena, mistõttu jäi selle tootmismaht äärmiselt väikeseks. Autosid toodeti 29 eksemplari. Tootmine lõpetati 1955.aastal.
Mudelauto on toodetud Detail Cars poolt.
The BMW 502 Coupé was an exclusive and extremely limited-production luxury car that embodied the fusion of craftsmanship and technology in 1950s German automotive engineering. The coupé version was based on the BMW 502 sedan and was developed in collaboration with renowned German coachbuilders such as Autenrieth, Dörr & Schreck, and later Baur. The 502 Coupé was first unveiled at the 1954 Geneva Motor Show.
The car was equipped with a lightweight 2.6-liter aluminum V8 engine, producing 100 horsepower and allowing a top speed of up to 160 km/h. A four-speed manual transmission and rear-wheel drive, combined with carefully tuned torsion bar front suspension and leaf springs at the rear, ensured both ride comfort and stability on longer journeys. The gear lever was mounted on the steering column, as was typical for BMW models of that era.
The interior of the coupé was crafted with exceptional precision and quality, featuring fine wood trim, soft leather upholstery, and chrome accents. Compared to the sedan, the coupé body was lower, sportier, and visually lighter—making it ideal for the discerning customer who sought not only luxury, but also style and individuality.
The BMW 502 Coupé was available only by special order, which kept its production volume extremely small. Only 29 units of the car were produced. Production was discontinued in 1955.
The scale model was produced by Detail Cars.