BMW 507 kabriolett, ametliku nimega BMW 507 Roadster, on üks legendaarsemaid ja eksklusiivsemaid sportautosid, mis kunagi BMW tehasest väljunud. Mudelit esitleti esmakordselt 1955. aasta Frankfurdi autonäitusel ning see oli BMW ambitsioonikas vastus Mercedes-Benz 300SL-ile – luksuslik, avatud kaheistmeline sportauto, mis ühendas Saksamaa insenerikunsti ja Ameerika turu glamuurinõudmised.
Disainis Albrecht Graf von Goertz, kes lõi voolujoonelise, elegantse ja ajatu kuju, mis on jäänud klassikalise disaini etaloniks. Auto kere oli valmistatud käsitsi alumiiniumist, mis vähendas kaalu ja andis sõidule kergust ning dünaamilisust. 507 oli varustatud 3,2-liitrise V8-mootoriga, mis arendas 150 hobujõudu ning võimaldas tippkiiruseks 220 km/h – erakordne näitaja oma ajastu kohta.
Sõiduelamus oli luksuslik ja sportlik ühes – rooli taga istus nii kuninglikke isikuid kui ka kuulsusi, sealhulgas Elvis Presley, kelle 507 on üks enim dokumenteeritud eksemplare. Auto hind oli aga äärmiselt kõrge, mis piiras tootmismahtu. Aastatel 1956–1959 toodeti vaid 252 eksemplari.
Mudelauto on toodetud Minichampsi poolt.
The BMW 507 Cabriolet, officially known as the BMW 507 Roadster, is one of the most legendary and exclusive sports cars ever produced by BMW. First unveiled at the 1955 Frankfurt Motor Show, it was BMW’s ambitious response to the Mercedes-Benz 300SL—a luxurious, open two-seater sports car that combined German engineering excellence with the glamour demanded by the American market.
The car was designed by Albrecht Graf von Goertz, who created a flowing, elegant, and timeless form that remains a benchmark of classic automotive design. The body was hand-built from aluminum, reducing weight and giving the car a sense of lightness and agility on the road. The 507 was equipped with a 3.2-liter V8 engine, producing 150 horsepower and capable of reaching a top speed of 220 km/h—an extraordinary figure for its time.
The driving experience was both luxurious and sporty—behind the wheel sat royalty and celebrities alike, including Elvis Presley, whose BMW 507 is one of the most well-documented examples. However, the car’s extremely high price limited its commercial success. Only 252 units were produced between 1956 and 1959.
The scale model was manufactured by Minichamps.
BMW 507 kabriolett, ametliku nimega BMW 507 Roadster, on üks legendaarsemaid ja eksklusiivsemaid sportautosid, mis kunagi BMW tehasest väljunud. Mudelit esitleti esmakordselt 1955. aasta Frankfurdi autonäitusel ning see oli BMW ambitsioonikas vastus Mercedes-Benz 300SL-ile – luksuslik, avatud kaheistmeline sportauto, mis ühendas Saksamaa insenerikunsti ja Ameerika turu glamuurinõudmised.
Disainis Albrecht Graf von Goertz, kes lõi voolujoonelise, elegantse ja ajatu kuju, mis on jäänud klassikalise disaini etaloniks. Auto kere oli valmistatud käsitsi alumiiniumist, mis vähendas kaalu ja andis sõidule kergust ning dünaamilisust. 507 oli varustatud 3,2-liitrise V8-mootoriga, mis arendas 150 hobujõudu ning võimaldas tippkiiruseks 220 km/h – erakordne näitaja oma ajastu kohta.
Sõiduelamus oli luksuslik ja sportlik ühes – rooli taga istus nii kuninglikke isikuid kui ka kuulsusi, sealhulgas Elvis Presley, kelle 507 on üks enim dokumenteeritud eksemplare. Auto hind oli aga äärmiselt kõrge, mis piiras tootmismahtu. Aastatel 1956–1959 toodeti vaid 252 eksemplari.
Mudelauto on toodetud Minichampsi poolt.
The BMW 507 Cabriolet, officially known as the BMW 507 Roadster, is one of the most legendary and exclusive sports cars ever produced by BMW. First unveiled at the 1955 Frankfurt Motor Show, it was BMW’s ambitious response to the Mercedes-Benz 300SL—a luxurious, open two-seater sports car that combined German engineering excellence with the glamour demanded by the American market.
The car was designed by Albrecht Graf von Goertz, who created a flowing, elegant, and timeless form that remains a benchmark of classic automotive design. The body was hand-built from aluminum, reducing weight and giving the car a sense of lightness and agility on the road. The 507 was equipped with a 3.2-liter V8 engine, producing 150 horsepower and capable of reaching a top speed of 220 km/h—an extraordinary figure for its time.
The driving experience was both luxurious and sporty—behind the wheel sat royalty and celebrities alike, including Elvis Presley, whose BMW 507 is one of the most well-documented examples. However, the car’s extremely high price limited its commercial success. Only 252 units were produced between 1956 and 1959.
The scale model was manufactured by Minichamps.
Originaalfoto päris autost. Original photo of the real car